MeruBrands is een internationaal direct-to-consumer brandhouse met een breed portfolio aan succesvolle merken, zoals LifeGoods, Auronic, KitchenBrothers en Travelmore. Vanuit het hoofdkantoor in Alkmaar ontwikkelen en vermarkten ze merken in heel Europa. We hebben de website voor MeruBrands mogen realiseren, maar zijn ook op dagelijkse basis bezig met de visuele marketing van hun assortiment op bol.com en Amazon. Vaak is dit een productstory bestaande uit 10 afbeeldingen. Kijk maar eens op bol.com en zoek naar LifeGoods, Auronic of KitchenBrothers om deze beelden te bekijken.
Bekijk de website hier: merubrands.com
De eigenaar van AH Scheepers heeft 3 Albert Heijn vestigingen, gelegen in Grevenbicht, Hulsberg en Hechtel-Eksel (B). Voor deze AH’s verzorgen we alle promotie. De website is door ons gebouwd en is gericht op werkzoekenden, het is mogelijk om te solliciteren via de website. Daarnaast verzorgen we af en toe een social post in opdracht van de supermarktmanagers. Het unieke aan deze AH’s is hun eigen merk voor de Limburgse streekproducten, genaamd Limburgs Lekkerste. We hebben de branding gemaakt en deze ook doorgevoerd in de winkels.
Bekijk de website van AH Scheepers
Een bedrijf met een uniek concept, met de inbouwkit van Smeets Classics kan je een klassieke Vespa ombouwen naar een elektrische scooter, zodat deze in elke stad gebruikt kan blijven worden ondanks de milieuregels. We hebben de S van het logo gebaseerd op de rondingen van de Vespa, zodra je deze wegdenkt zie je het oplaadicoon van een accu. Dit icoon hebben we als basis gebruikt voor alle iconen die terugkomen op de webshop. De webshop maakt gebruik van WordPress in combinatie met Woocommerce. De site is in 2 talen opgeleverd en dat zorgt zelfs voor bestellingen van de andere kant van de wereld. De rondingen zijn de basis voor alle uitingen, het visitekaartje is zelfs rond. Het ontwikkelen van het totaalconcept is onze kracht en onze favoriete manier van werken.
Opgestart in 2020 in Venlo met 2 campers en op moment van schrijven al gegroeid naar 22 campers op 3 locaties met Joure in Friesland en Nettetal in Duitsland erbij. We hebben de huisstijl voor RZ Camperverhuur ontwikkeld inclusief de website die gebruik maakt van een boekingsmodule, zodat je per camper ziet wanneer deze beschikbaar is en wat de prijzen zijn per seizoen. We hebben de site gekoppeld aan Google Ads om het grootste deel van het bezoekersverkeer te genereren. Gemiddeld komen er zo’n 250 bezoekers per dag op de website, met uitschieters naar 500 bezoekers per dag. Naast het beheer van de website verzorgen we de nieuwsbrieven via Mailchimp, de bestickering van de campers en alle andere denkbare reclame-uitingen. Zo ook het PDF huurformulier dat digitaal in te vullen is.
Bekijk de website van: RZ Camperverhuur
PUNT personeelsdiensten is een uitzendbureau gevestigd in Heerlen. We hebben de branding jaren geleden ontwikkeld en beheren deze sindsdien. Dat wil zeggen het versturen van de nieuwsbrieven met Mailchimp op maandelijkse basis, voor de werknemers met potentiële banen en een nieuwsbrief voor de werkgevers met de werkzoekenden. Andere items zijn de jaarlijkse kalender in poster en bureauformaat, de HTML handtekeningen en visitekaartjes bij nieuwe werknemers en het beheren van de website.
De ronding van de PUNT is terug te vinden in elke uiting van de branding. Op de website kan je er niet omheen, maar ook op de visitekaartjes zijn de bolletjes in het klein afgewerkt met een luxe reliëflak. Soms is het uitgevoerd in een puntenpatroon en de andere keer is het een simpele bullet. Nog een leuk detail; de punt naast de letter P van het beeldmerk past precies in de opening van de P.
Bekijk de website hier: puntpersoneelsdiensten.nl
Voor Noor hebben we een heel bijzondere huisstijl mogen ontwikkelen. Een combinatie van Pantone 871 (goud) en 021 (fel oranje) zorgen voor uniek drukwerk dat een onuitwisbare indruk achter laat. Het heeft een luxe uitstraling en deze is doorgevoerd in de website die we ook ontworpen en ontwikkeld hebben met behulp van WordPress. We hebben gezorgd dat de organisch vindbaarheid van Noor ook goed is met de plugin Yoast SEO. Dat wil zeggen dat de META beschrijving en META titels van de website zijn aangepast aan de gewenste zoekterm. De slash in het logo is een subtiele verwijzing naar de 100% die onderdeel van de naam is, maar niet meer volledig gecommuniceerd wordt. Noor is dé gesprekspartner voor beslissers op managementniveau.
Bekijk de website van: 100% Noor